PC Service

Részletes leírásért töltse le, vagy tekintse meg ezt a dokumentumot és olvassa el figyelmesen, köszönöm!

 

Nem lát árakat?

Amennyiben szolgáltatást rendel, úgy azt egy ingyenes állpotfelmérés előzi meg, melyet követően azonnal szóban közlöm, vagy kívánságra emailben juttatom el Önnek konkrét ajánlatomat. A megrendelés összetettségétől függően áraim 2500 és 10000 forint között mozognak. Elvem, hogy csak elvégzett munkáért kérek pénzt - azaz ha valamit nem tudok megoldani, akkor azért nem is kell fizetnie.

 

Mielőtt bármit elkezdenénk…

 

…rendkívül fontos, hogy biztonsági mentést készítsünk mindenről, ami nekünk létfontosságú adat. Az, hogy mi tartozik ebbe a körbe, csakis Ön dönthetii el, így a biztonsági mentés terhe Önre hárul, de ne érezze elveszve magát, ebben is segítek. A biztonsági mentés történhet külső eszközre, például pendrive-ra, de vannak ingyenesen igénybe vehető online (felhő) tárhelyek, amik elegendő helyet kínálnak állományaiknak, ráadásul bárhonnan, akár okos telefonról is elérhetőek. Célszerű még fájlba menteni, vagy felírni felhasználói neveinket, belépési jelszavainkat, azonosítóinkat a biztonság kedvéért – nem csak a böngészőnkben, más programokban is, például Skype, Viber, stb. Menteni ajánlott a következőket: a Dokumentumok mappa, a Letöltések, illetve saját magunk által létrehozott könyvtárak a rendszer meghajtón.

 

Számomra kiemelten fontos az Ön elégedettsége...

 

...ezért a karbantartás, vagy bármely szolgáltatás végrehajtása után egy hétig díjmentesen fordulhat hozzám az esetlegesen végrehajtott műveletek következtében felmerülő gondokkal kapcsolatosan. Elmondható, hogy az esetek többségében nem jelentkeznek problémák, vagy ha mégis, akkor azok nem jelentős mértékűek. Ezen garancia azonban csak abban az esetben érvényes, ha nem telepít újabb programokat (a meglévők frissítésének kivételével), nem épít be újabb hardvereket számítógépébe (kivéve külső eszközök, melyek valamely alaplapi aljzathoz csatlakoznak) és nem távolít el alkalmazásokat ez idő alatt. Ez alatt a hét nap alatt érdemes kipróbálni valamennyi program és funkció működőképességét, hogy az esetlegesen felmerülő gondokat helyrehozhassuk. Minden gond, probléma megoldásában, melyet a karbantartás okozott, térítésmentesen segítek az egy hetes intervallumban! A garancia időszak után keletkező negatív jelenségek kezelését egyedi megbeszélést követően vállalom.